X

فرم دهی بدن با دستگاه، نحوه انجام و مزایا و معایب آن

09128012630 کارشناس فروش
فرم دهی بدن با دستگاه

یکی از روش‌های غیر جراحی لاغری و فرم دهی بدن استفاده از دستگاه کویتیشن است. دستگاه‌های زیادی برای لاغری و فرم دهی بدن وجود دارند دستگاه کویتیشن یکی از بهترین این دستگاه‌هاست. دستگاه کویتیشن با امواج اولتراسوند ار می‌کند و روش کار آن به این صورت است که سلول‌های چربی را به اسیدهای چرب تبدیل می‌کند و آنها نیز به صورت طبیعی از بدن دفع می‌شوند.

دستگاه لاغری کویتیشن
دستگاه لاغری کویتیشن

یکی از روش‌های غیر جراحی لاغری و فرم دهی بدن استفاده از دستگاه کویتیشن است. دستگاه‌های زیادی برای لاغری و فرم دهی بدن وجود دارند دستگاه کویتیشن یکی از بهترین این دستگاه‌هاست. دستگاه کویتیشن با امواج اولتراسوند ار می‌کند و روش کار آن به این صورت است که سلول‌های چربی را به اسیدهای چرب تبدیل می‌کند و آنها نیز به صورت طبیعی از بدن دفع می‌شوند. لاغری و فرم دهی با دستگاه کویتیشن یک روش موضعی محسوب می‌شود و این روش در دسته روش‌های لاغری غیر تهاجمی قرار می‌گیرد. استفاده از دستگاه کویتیشن هم برای آقایان و هم برای بانوان مناسب می‌باشد و فقط خانم‌های باردار و افرادی که بیماری‌های خاص و قلبی دارند نباید از این دستگاه استفاده کنند.

دستگاه لاغری کویتیشن کاربردهای بسیار زیادی از جمله کاهش چین و چروک دور چشم و صورت، کاهش سایز، فرم دهی بدن، رفع سلولیت پشت ران، بهبود افتادگی پوست و ... دارد. نتیجه استفاده از دستگاه کوییتیشن بسیار سریع مشخص می‌شود و معمولاً بعد از 2 الی 3 جلسه انجام کویتیشن نتایج آن قابل مشاهده است. هر جلسه انجام کویتیشن تقریباً بین 30 دقیقه الی یک ساعت زمان می‌برد و مقدار زمان آن بستگی به نواحی مورد نظر دارد. در فرم دهی و استفاده از دستگاه کویتیشن هیچگونه درد و خونریزی وجود ندارد و این کار بدون نیاز به بیهوشی انجام می‌شود.

فرم دهی نواحی مختلف بدن با دستگاه کویتیشن

از دستگاه کوییتیشن تقریباً می‌توان برای تمامی نواحی بدن استفاده کرد. بیشترین استفاده‌ای که از دستگاه کویتیشن می‌شود در نواحی شکم و پهلو است. نقاط دیگری که با استفاده از دستگاه کویتیشن می‌توان در آن قسمت ها فرم دهی و سوزاندن چربی را انجام داد شامل باسن، کمر، ران‌ها و بازوها می‌باشد.

عملکرد دستگاه کویتیشن در فرم دهی بدن چگونه است؟

همانطور که گفتیم دستگاه کویتیشن توسط امواج این کار را انجام می‌دهد. امواج تولیدی دستگاه کویتیشن شامل امواج اولتراسوند و امواج رادیویی یا همان RF است. امواج اولتراسوند سلول‌های چربی را می‌شکنند و به راحتی از بین می برند. نقش امواج رادیویی در دستگاه‌های کویتیشن این است که بافت‌های چربی تولید گرما می‌کند و گردش خون را بالا می‌برد. به طور کلی توسط این دو نوع امواج ز بین رفتن چربی‌ها و فرم دهی بدن حاصل می‌شود.

برای مشاهده نتیجه بهتر و فرم دهی بهتر بدن توسط دستگاه کویتیشن می‌توانید یک سری رژیم غذایی را قبل از انجام کویتیشن انجام دهید. رژیم غذایی مناسب برای انجام کویتیشن این است که غذاهای کم کالری، کم چرب، کم کربوهیدرات و با قند پایین 24 ساعت قبل از انجام کویتیشن و 2 الی 3 روز بعد از انجام کویتیشن مصرف کنید. رعایت این رژیم غذایی باعث می‌شود که بدنتان بتواند از تری گلیسیریدهای آزاد شده در انجام کویتیشن استفاده کند.

برای انجام کویتیشن و فرم دهی با دستگاه کویتیشن اپراتور ناحیه‌ای که قرار است فرم دهی بر روی آن انجام شود را با مقداری ژل اولتراسونیک چرب می‌کند. بعد از آن دسته دستگاه را به آرامی بر روی نواحی مورد نظر حرکت می‌دهد. مراجعه کننده در هنگام انجام کویتیشن مقداری احساس گرما و گزگز کردن می‌کند و این احساس به خاطر همان امواج صوتی است.

معمولا برای گرفتن بهترین نتیجه فرم دهی با دستگاه کویتیشن به 6 الی 10 جلسه کویتیشن نیاز است. به طور کلی تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام کویتیشن و فرم دهی بدن بستگی به شرایط بدنی مراجعه کننده دارد و برای هر شخص متفاوت است.

بعد از انجام فرم دهی بدن با دستگاه کویتیشن ممکن است عوارض خفیف و کوتاه مدتی مثل کبودی و قرمزی احساس کنید. این عوارض کوتاه مدتی است و معمولاً طی 2 الی 7 روز از بین می‌روند.

هزینه فرم دهی بدن با دستگاه

هزینه فرم دهی بدن با دستگاه بستگی به موارد مختلفی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. هزینه‌های مربوط به فرم دهی بدن با دستگاه در کلینیک‌های زیبایی و لاغری بسیار متفاوت است و به عواملی مثل نوع دستگاه، تعداد جلسات، مدت زمان هر جلسه و تجربه پزشک بستگی دارد. نوع دستگاه استفاده شده در کویتیشن از این جهت بر روی هزینه آن موثر است که دستگاه‌های مختلفی در این زمینه وجود دارد و هر کدام تکنولوژی‌های متفاوتی دارند. دستگاه‌هایی که تکنولوژی جدیدتر و پیشرفته‌تری دارند قیمت بالاتری هم دارند و هزینه درمان با آنها بالاتر است. افرادی که چربی‌های بیشتری داشته باشند و نیاز به تعداد جلسات درمانی بالاتری داشته باشند قاعدتاً هزینه بیشتری باید پرداخت کنند. با این حال برای اطلاع از هزینه کویتیشن می ‌توانید با کلینیک‌های زیبایی تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید