X

کاهش سایز با دستگاه و مزایا و عوارض آن

09128012630 کارشناس فروش
کاهش سایز با دستگاه

بررسی روش های کاهش سایز و لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن بدون کاهش وزن، مزایا و معایب این روش و افرادی که می توانند از این روش استفاده کنند.

دستگاه لاغری کویتیشن
دستگاه لاغری کویتیشن

روش‌ها و راه‌های زیادی برای لاغری و کاهش سایز وجود دارد. برخی از این روش‌ها تهاجمی و برخی دیگر غیر تهاجمی هستند. روش‌های تهاجمی ممکن است عوارضی را برای بدن به دنبال داشته باشند. روش‌های غیر تهاجمی معمولاً خطری برای بدن نداشته و اگر عوارضی به وجود بیاید به صورت کوتاه مدت بوده به سرعت برطرف می‌شود.

یکی از روش‌های غیر تهاجمی کاهش سایز، کاهش سایز با دستگاه آر اف کویتیشن است. از دستگاه آر اف کویتیشن می‌توان برای کاهش سایز و شکل دهی بدن استفاده کرد. دستگاه آر اف کویتیشن برای از بین بردن موضعی چربی‌های بدن استفاده می‌شود. دستگاه آر اف کویتیشن یک روش غیر تهاجمی محسوب شده و خطری برای بدن ندارد. دستگاه آر اف کویتیشن برای از بین بردن چربی‌ها در نقاطی مثل شکم، پهلو، سینه، ران ها و … است. این دستگاه بر روی بدن افراد مختلف تاثیر متفاوتی می‌گذارد و ممکن است بر روی بعضی از افراد کاهش سایز بیشتری اتفاق بیفتد. این روش یکی از رقبای لاغری با روش لیپوساکشن است.

دستگاه آر اف کویتیشن علاوه بر از بین بردن چربی‌ها و کاهش سایز در درمان سلولیت، افتادگی و جوانسازی پوست نیز موثر است. اگر صاحب کلینیک زیبایی و لاغری هستید و نیاز به مشاوره در زمینه خرید دستگاه‌های لاغری و دستگاه کویتیشن دارید، می‌توانید با شماره تلفن‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

احتمالاً تا به حال عبارت "کاهش سایز بدون کاهش وزن" را شنیده باشید. شاید پیش خودتان بگویید که چگونه چنین چیزی ممکن است. باید این نکته را بدانید که کاهش سایز بدون کاهش وزن با ایجاد تغییر در ترکیب بدنی ممکن است. هنگامی که چربی‌های زیادی بدن را اشغال کرده باشند، این چربی‌ها فضای زیادی را اشغال می‌کنند و باعث افزایش سایز می‌شوند. دستگاه کویتیشن این چربی‌ها را از بین می‌برد و چربی‌ها به صورت طبیعی در بدن دفع می‌شوند.

استفاده از دستگاه کویتیشن عوارضی ندارد و فقط ممکن است بعد از انجام کار با این دستگاه مقداری قرمزی و کبودی روی پوست ایجاد شود و بعد از گذشت ۲۴ الی ۴۸ ساعت از بین می‌روند. یکی دیگر از مواردی که ممکن است بعد از استفاده از دستگاه کویتیشن به وجود بیاید ایجاد برجستگی‌ها و فرورفتگی‌ها در نقاط مختلف است. دلیل به وجود آمدن این برجستگی‌ها و فرورفتگی‌ها این است که پوست در بعضی از موارد نمی‌تواند چربی‌های تجزیه شده را به صورت یکنواخت جذب کند. این مورد در جلسات بعدی کویتیشن برطرف می‌شود.

مزایای کاهش سایز با دستگاه آر اف کویتیشن

از مزایای کاهش سایز و لاغری با دستگاه کویتیشن می‌ توان به مواردی مثل غیر تهاجمی بودن، عدم نیاز به بیهوشی، دوره نقاهت بسیار کوتاه، گرفتن نتیجه در کوتاه‌ترین زمان، غیر تهاجمی بودن و … اشاره کرد. در روش‌هایی مثل لیپوساکشن دوره نقاهت حدود 2 هفته‌ای را باید تحمل کنید و این دوره نقاهت همراه با درد، کبودی و تورم است.

هر جلسه استفاده از دستگاه کویتیشن حدود ۲۰ دقیقه الی یک ساعت طول می‌کشد. تاثیر لاغری با دستگاه کویتیشن را بعد از گذشت چند جلسه می‌توانید مشاهده کنید. اگر می‌خواهید کاهش سایز در مدت زمان کوتاه انجام دهید، این روش یکی از بهترین روش‌هاست. در هنگام انجام فرایند لاغری و کاهش سایز با دستگاه کویتیشن مراجعه کننده دردی را احساس نمی‌کند و فقط احساس گرما می‌کند.

کاهش سایز با دستگاه کویتیشن برای چه افرادی مناسب است؟

همه افراد به جز خانم‌های باردار، افرادی که دارای بیماری‌های خاص و قلبی هستند می‌توانند از این روش برای کاهش سایز استفاده کنند. همانطور که در ابتدا گفتیم این روش ممکن است بر روی بعضی از افراد و بدن‌ها تاثیر بسیار زیادی بگذارد و برای برخی دیگر تاثیر کمی بگذارد. لاغری موضعی برای افرادی که قد و وزن متناسب دارند اما می خواهند چربی های شکم، پهلو، بازو، ران ها و ... را از بین ببرند و کاهش سایز داشته باشند، یک روش بسیار مناسب است.

دستگاه‌های آر اف کویتیشن دستگاه‌هایی با تکنولوژی پیشرفته هستند و چربی‌ها را به صورت موضعی و عمیق از بین می‌برند. این دستگاه‌ها از طریق تکنولوژی رادیو فرکانسی چربی‌ها را می‌سوزانند. روش استفاده از این دستگاه‌ها به این صورت است که در نواحی که سلول‌های بزرگ چربی جمع شده‌اند، به آنها حرارت می‌دهد و چربی‌ها را به سلول‌های کوچک تبدیل می‌کند. این سلول‌های کوچک چربی به صورت طبیعی از بدن دفع می‌شوند. بیشترین کاربرد دستگاه کویتیشن برای نواحی شکم و پهلو است. این نواحی تاثیر بسیاری در زیبایی اندام دارند و همچنین اولین محل تجمع چربی‌ها در بدن شکم و پهلو است.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید